Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merket smertene for første gang ved innsidepasninger med venste fot. De er sentrert på innsiden av forsiden av kneet. Knebøy og det meste av annen styrketrening på beina gjør vondt og jeg klarer ikke å gjøre det ordentlig. Slet med å gå i trapper de første dagene. Var ikke noe uhell som gjorde at jeg fikk meg en smell. Det kom bare ganske plutselig ved pasninger. Smertene er ikke uutholdelige, mer ubehagelige. Det hovnet opp i løpet av dagen etter fotballtrening. Hadde da en styrkeøkt på beina den morgenen, og jeg merket da at alt ikke var i tipp topp stand, men det var ikke vondt så jeg brydde meg ikke nevneverdig om det. Så vidt litt hevelse igjen nå. Jeg har løpt helt uten problemer, og markløft går også helt fint.

Hvis MCL (innerste leddbånd) har røket (eller et annet), så vil kneet være overmobilt ved berøring. Smertene du beskriver kan etter min oppfatning ligne, men jeg er ikke fysioterapeut og har heller ikke særlig erfaring med akutte problemstillinger. Foreslår at du kommer deg til en fysioterapeut for korrekt diagnose og undersøkelse!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...