Wizard Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Greide å knuse albuen i slutten av januar, og har siden den gang ikke kunnet trene noe særlig styrke. Albuen er ikke belastningsstabil før etter 3-6 måneder, så det er uaktuelt å bruke armen på en god stund enda.. Jeg har så smått begynt å trene bein og mage igjen, og det går ganske fint. Er dog ganske deprimerende å se overkroppen krympe, og ønsker å finne øvelser som ikke krever bruk av høyrearmen. Skuldrene har full mobilitet, men problemet er at jeg f.eks ikke kan holde vekter å hånda. Alle triceps og bicepsøvelser er derfor ganske uaktuelle, men burde jo finnes noen øvelser jeg kan kjøre for bryst, rygg og skuldre? Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wizard Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.