Gå til innhold

Noen som har prøvd 6-pack bag?


TheNarsisisst

Anbefalte innlegg

Hei, bruker ganske mye tid på lesesalen fortiden, og det blir vanskelig å få i seg nok mat og ikke kaste bort penger på Rimi. Vurderer derfor å gå til innkjøp av denne: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/6-pack-innovator-small-black_red

Planen blir da å ta med 2-3 måltider med kylling og et par shaker. Har virkelig ikke plass til dette i skolesekken min, og med 10 timer på skolen kan maten bli litt varm og kjip. Er et review her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange jeg kjenner som bruker den. Men husk at bagen i seg selv er ganske stor, så når du har en full sekk i tillegg kan det bli litt kjipt å bære rundt på. Det jeg gjorde før (den gang jeg ikke bodde i byen men var der hele tiden) var å kjøpe en mini frysebag fra ikea som også har plass til 3 matbokser + sånne blokker/poser som holder seg kalde. Ikke like fancy, men mer kompakt.

Hvis du kjører bil og ikke plages av fulle busser i rushtiden kan du jo kose deg med bagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...