Gå til innhold

Proteinpulver?? (Jente, 16 år)


Fitspotivator

Anbefalte innlegg

Jeg er da ei jente på 16 år (snart 17), veier ca. 60 kg. Har et ganske så variert kosthold men føler ikke at jeg får i meg så mye protein som kroppen min trenger. Ønsker også noe for pre-workout så jeg har litt ekstra energi å gå på. :)

Noen anbefalinger? Tenkte på fra proteinfabrikken da jeg kan kjøpe det i butikk og teste litt. Og er det lurt for meg å starte på det? Ikke for å gå ned i vekt, men for å bli mer fit (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk på proteinpulver som et kyllingbryst noen har tørket til pulver. Det er ikke noe magisk med det, det er bare mat. Når det er sagt er det ingenting i veien for å drikke proteinshakes eller blande pulveret i mat. Du kan kontakte nettsider som myrevolution og gymgrossiten for smaksprøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på proteinpulver som et kyllingbryst noen har tørket til pulver. Det er ikke noe magisk med det, det er bare mat. Når det er sagt er det ingenting i veien for å drikke proteinshakes eller blande pulveret i mat. Du kan kontakte nettsider som myrevolution og gymgrossiten for smaksprøver :)

Har brukt proteinshakes en stund, men det er så dyrt i forhold til å kjøpe pulver som du heller blander ut selv... Vet at proteinpulver ikke har noe spesielt i seg, men jeg har som regel ikke matlyst rett etter trening, og tenker da at dette er bedre enn ingenting? (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt proteinshakes en stund, men det er så dyrt i forhold til å kjøpe pulver som du heller blander ut selv... Vet at proteinpulver ikke har noe spesielt i seg, men jeg har som regel ikke matlyst rett etter trening, og tenker da at dette er bedre enn ingenting? (n)

Tenkte på shakes du blander hjemme med proteinpulver, ikke sånne du kjøper ferdig :)

Så lenge du spiser innen to timer etter trening trenger du ikke stresse med det. Med mindre du er idrettsutøver med flere økter per dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...