Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har laget en spørreundersøkelse som omhandler styrketrening og unge, (samt noen andre spørsmål rundt dette temaet) i forbindelse med et skoleprosjekt. Vennligst se gjennom (og svar på) spørreundersøkelsen dersom du befinner deg i aldersgruppen 10-19 år og trener styrketrening.

Svarene vil bare brukes i en drøftingsoppgave i forbindelse med skoleprosjektet og vil ikke publiseres til det offentlige. Undersøkelsen er også helt anonym.

Jeg hadde satt pris på at så mange som mulig tar seg tid til å svare på undersøkelsen smile.png

På forhånd takk!

Undersøkelsen: http://goo.gl/forms/U7sVQt6FPn

Fortsetter under...

Jeg er for gammal til å svare på den, men et par tips.. Du har en del spørsmål der som ikke vil gi noen god data.

"Hvorfor syns du det er viktig å gjøre ting riktig, og hvorfor syns du det er viktig å ha en riktig progresjon"

At det spørsmålet er obligatorisk, rett etter at du har sagt spurt om man syns teknikk er viktig, blir forholdsvis svakt.

Dette er noe du har gjort på flere spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...