Gå til innhold

Proteinbarer og peanøttmel


Snerkerpusen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er ny her, nettopp startet å trene og nettopp startet å gå over til sunnere produkter osv. Leste en anbefaling på peanøttmel og har gått til innkjøp av dette da jeg leste at peanøttmel og proteinpulver kan mixes med andre ting og lage helt nydelige proteinbarer. Tenkte å lage dette da det er enklere å få i seg en liten bar etter trening enn en shake da jeg er dårlig på å drikke... (jobber med den saken).

Så da lurte jeg på om noen av dere hadde noen oppskrifter på proteinbarer m/ sjokoladeproteinpulver og peanøttmel (leste noe om snickersbarer som fristet)? Samtidig er det noen andre produkter dere synes jeg skal benytte meg av eller bytte ut i hverdagen min? (hittil venter jeg på pakka med proteinpannekaker, proteinpulver og peanøttmel da dette var en anbefaling)

Tusen takk for alle svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...