Tor1 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei. Jeg er en gutt på 23år som har begyndt å trene squash og kommer til å ha fokus på dette i lang tid fremover, ivertfall 2-3 økter i uka. Men jeg kunne godt tenke meg å kombinere det med styrketrening, og da tenkte jeg at ett fullkroppsprogram eller liggnende 2 ganger i uka hadde vært ideelt, må ha noen hviledager også. Har dere ett godt forslag til program å følge? Av erfaring så har jeg trent litt fullkropp før, har prøvd RYP, og børge fagerlis nybegynnerprogram osv i perioder. Hvordan børr treningen ver når det blir bare 2 ganger i uka, mer sett? mer reps? tyngre lettere? Jeg veier 83kg og er 180cm høy, spiser sunt og variert, ikke optimalt men jobber med det. Målet er nok å få vekk fett som har lagt seg rundt mage og andre plasser etter lange perioder med inaktivitet, samt få litt mer markert og strammere kropp. Takker for gode innspill Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32218-styrketrening-2-ganger-i-uka/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.