Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 23år som har begyndt å trene squash og kommer til å ha fokus på dette i lang tid fremover, ivertfall 2-3 økter i uka.

Men jeg kunne godt tenke meg å kombinere det med styrketrening, og da tenkte jeg at ett fullkroppsprogram eller liggnende 2 ganger i uka hadde vært ideelt, må ha noen hviledager også.

Har dere ett godt forslag til program å følge?

Av erfaring så har jeg trent litt fullkropp før, har prøvd RYP, og børge fagerlis nybegynnerprogram osv i perioder. Hvordan børr treningen ver når det blir bare 2 ganger i uka, mer sett? mer reps? tyngre lettere?

Jeg veier 83kg og er 180cm høy, spiser sunt og variert, ikke optimalt men jobber med det. Målet er nok å få vekk fett som har lagt seg rundt mage og andre plasser etter lange perioder med inaktivitet, samt få litt mer markert og strammere kropp.

Takker for gode innspill :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32218-styrketrening-2-ganger-i-uka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...