Gå til innhold

Blodtrykksfall?


rhg82

Anbefalte innlegg

Når jeg trener benkpress og markløft kan jeg kjenne att det "svartner litt", å jeg blir litt ør i hode. Det går fort over å jeg er klar for neste sett, men så skjer det igjen. Litt klønete forklart, men er det noen andre som har opplevd det samme og vet hva det skyldes. Kan nevne att jeg for ett halvt års tid siden var til legekontroll å var frisk med gode resultater på alle tester. Spiser og sover også godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg trener benkpress og markløft kan jeg kjenne att det "svartner litt", å jeg blir litt ør i hode. Det går fort over å jeg er klar for neste sett, men så skjer det igjen. Litt klønete forklart, men er det noen andre som har opplevd det samme og vet hva det skyldes. Kan nevne att jeg for ett halvt års tid siden var til legekontroll å var frisk med gode resultater på alle tester. Spiser og sover også godt.

Aldri merka det når jeg løfter, men ved enkelte andre anledninger. Når jeg reiser meg opp litt fortere enn normalt, spist for lite og noen ganger uten at det er noe som skulle tilsi "blackout. Jeg har jernmangel ettersom jeg sliter med å ta opp det jernet jeg trenger gjennom kosten. Har fått jerntilskudd og b12. Jeg har blitt mye bedre etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...