Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Yo. Klarte å forstue tommelen på volleyballtrening på mandag. Merket at den har vært veldig vond i hele dag også, så antar den er forstuet og ikke brukket. Klarer og bøye litt på den.

Tenkte å ta det med ro noen dager, så se an hvordan skaden utvikler seg.

Hva anbefales å gjøre for behandling av skaden for å gjøre at den heales raskest.Noe form for støttebandasje ? Ser ikke poenget med å gå til lege, da jeg klarer å bevege den, med smerter.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32096-behandling-av-forstuet-tommel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for tips. Får gå ned og høre hva de anbefaler :) Har heldigvis ikke noe hevelse eller blå tommel.

Litt lol at jeg akkurat ble skadet igjen, 3 uker siden jeg fikk 3 gradsforbrenninger på venstre hånden. Dog i ringefinger og langefinger. Nå er jeg skadet i venstre tommel. Sportsteip har jeg blitt ganske avhengig av de siste 3-4 ukene. Så det er gull !

Makan til uflaks da! Noen er mer uheldige enn andre:p

En annen ting er jo at det ofte er hårfint mellom forstuing- brist- brudd, så sant det ikke er åpent da...Så jeg tok et røntgen når legen var i tvil. Orket ikke vente i 2 uker å oppdage at den ikke ble bedre av seg selv:p

Sist jeg var skadet eller syk var for ca 8-9 år siden ( halsbetennelse ), og har aldri brukket noe, så kan vel si det var min tur :)

Jeg tror jeg starter med å gå til apoteket jeg, så kan jeg heller se det litt an. Ønsker å rekke bedriftsserien neste uke, så krysser tommelen for det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...