Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann,

Trener nå SL 5x5, har holdt på en stund. Er greit fornøyd med fremgang, men kunne tenkt meg å forbrent litt mer, så lurer på å enten legge inn en cardio-dag, eller om jeg bør bytte og kjøre et annet program(f.eks kjøre vedlikehold på styrketreninga mens jeg cutter?). Har ikke lyst å gå vekk fra 5x5 helt enda, men tenker i så fall å ta noen måneders pause forså å begynne på igjen.

Noen innspill/ideer? :)

Takk for svar!

Fortsetter under...

Har du vurdert å spise litt mindre/øke hverdagsaktiviteten?

Spise mindre vil nok ikke funke særlig bra for meg, men jeg jobber med å legge litt om på hva som spises.. :)

Er relativt aktiv ellers, går istedet for å kjøre når jeg kan osv. Grunnen til at jeg spør er for å få lagt inn litt ekstra forbrenning uten å bruke så alt for mye tid i en ellers ganske travel hverdag :)

Spise mindre vil nok ikke funke særlig bra for meg, men jeg jobber med å legge litt om på hva som spises.. :)

Er relativt aktiv ellers, går istedet for å kjøre når jeg kan osv. Grunnen til at jeg spør er for å få lagt inn litt ekstra forbrenning uten å bruke så alt for mye tid i en ellers ganske travel hverdag :)

Når du sier "forbrenning" , i hvilken sammenheng mener du da? Lavere fettprosent? Øker vekta hakket mer enn du er komfortabel med?

Vanskelig å gi stort med råd om man ikke har noe informasjon å gå etter=)

Når du sier "forbrenning" , i hvilken sammenheng mener du da? Lavere fettprosent? Øker vekta hakket mer enn du er komfortabel med?

Vanskelig å gi stort med råd om man ikke har noe informasjon å gå etter=)

Tenker å forbrenne fler kalorier for å minke fettprosenten ja. Ligger nå på ca 85 kg/184 cm, kunne tenkt meg ned rundt 75-80.

Har hørt at det mest effektive nok er å legge om kosthold, men tenkte å forhøre meg om noen hadde noen ideer til et treningsopplegg jeg i hvertfall kan starte med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...