Schlomo Skrevet 11. november 2014 Skrevet 11. november 2014 Heisann, Trener nå SL 5x5, har holdt på en stund. Er greit fornøyd med fremgang, men kunne tenkt meg å forbrent litt mer, så lurer på å enten legge inn en cardio-dag, eller om jeg bør bytte og kjøre et annet program(f.eks kjøre vedlikehold på styrketreninga mens jeg cutter?). Har ikke lyst å gå vekk fra 5x5 helt enda, men tenker i så fall å ta noen måneders pause forså å begynne på igjen. Noen innspill/ideer? Takk for svar! Siter
Aurelius Skrevet 11. november 2014 Skrevet 11. november 2014 Har du vurdert å spise litt mindre/øke hverdagsaktiviteten? Siter
Schlomo Skrevet 11. november 2014 Forfatter Skrevet 11. november 2014 Har du vurdert å spise litt mindre/øke hverdagsaktiviteten? Spise mindre vil nok ikke funke særlig bra for meg, men jeg jobber med å legge litt om på hva som spises.. Er relativt aktiv ellers, går istedet for å kjøre når jeg kan osv. Grunnen til at jeg spør er for å få lagt inn litt ekstra forbrenning uten å bruke så alt for mye tid i en ellers ganske travel hverdag Siter
Aurelius Skrevet 11. november 2014 Skrevet 11. november 2014 Spise mindre vil nok ikke funke særlig bra for meg, men jeg jobber med å legge litt om på hva som spises.. Er relativt aktiv ellers, går istedet for å kjøre når jeg kan osv. Grunnen til at jeg spør er for å få lagt inn litt ekstra forbrenning uten å bruke så alt for mye tid i en ellers ganske travel hverdag Når du sier "forbrenning" , i hvilken sammenheng mener du da? Lavere fettprosent? Øker vekta hakket mer enn du er komfortabel med? Vanskelig å gi stort med råd om man ikke har noe informasjon å gå etter=) Siter
Schlomo Skrevet 11. november 2014 Forfatter Skrevet 11. november 2014 Når du sier "forbrenning" , i hvilken sammenheng mener du da? Lavere fettprosent? Øker vekta hakket mer enn du er komfortabel med? Vanskelig å gi stort med råd om man ikke har noe informasjon å gå etter=) Tenker å forbrenne fler kalorier for å minke fettprosenten ja. Ligger nå på ca 85 kg/184 cm, kunne tenkt meg ned rundt 75-80. Har hørt at det mest effektive nok er å legge om kosthold, men tenkte å forhøre meg om noen hadde noen ideer til et treningsopplegg jeg i hvertfall kan starte med Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.