Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg en time bodypump hvor vi trente en del triseps. Jeg trener bare en gang i blandt, så er ingen atlet (skal starte med mer trening etter jul). Problemet er at i natt våknet jeg x-antall ganger av krampelignende smerter i venstre arm, der trisepsen sitter. Idag når jeg våknet var armen så og si ubevegelig uten å få krampe/krampesmerter. Nå som jeg sitter i ro går det fint, men med en gang jeg bruker trisepsen (feks åpne en dør) så føles det ut som om noe låser seg og jeg får krampelignende smerter.

Noen som vet hva dette kan være? Lurer på om det kan være en senestrekk..? :/

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31742-senestrekk-i-underarm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Massér triceps og se etter triggerpoints, kan hende at det sitter noen skikkelige knuter der. Øvrig tipper jeg at du kan få utbytte av å få i deg litt magnesium, da typisk symptom for lite magnesium er kramper.

Kan jo hende at du har fått en strekk, men det er usannsynlig i min mening!

Her er en fin artikkel om diverse mineraler som kan hjelpe. Her er en studie som viser at vitamin E kan hjelpe mot kramper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...