jonas jacobsen Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Hei, jeg har nå vert vekke fra trening ekstremt lenge. Hele 5 måneder! Det begynte i starten av sommeren da jeg fikk vite at jeg hadde kyssesyken. Jeg ble da frisk og klar for trening 10 uker senere. På andre fotballtrening kommer jeg i en duell og knekker foten. Jeg er nå 5 uker ute av opperasjonen og har 7 uker igjen til jeg kan bruke foten til fotball/evnt. tungle løft? Jeg kan begynne å gå vanlig uten krykker om 1 uke. Nå føler jeg at jeg kan begynne å trene uten å belaste foten så voldsomt. Noen tips til hvordan jeg kan komme igang og komme meg opp på topp igjen? Har trent 6 måneder på treningsstudio før sykdom/skade. Gikk på kreatin men sluttet da med det når jeg ble syk og har fortsatt ikke begynt på igjen. Takker for svar Siter
jonas jacobsen Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Skrevet 21. oktober 2014 Glemte - jeg føler også jeg har gått opp litt i fett-prosent og en del ned i muskelmasse som helt sikkert er ganske normalt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.