alex160 Skrevet 13. oktober 2014 Skrevet 13. oktober 2014 Hei! Lurer litt på hva dere anbefaler av oppsett på program. Vil gjerne trene 4-5 ganger i uka. Bør jeg dele opp kroppen, eller trene full-kropp hver dag? For oppdeling, hva tenker dere om dette programmet? http://www.jefit.com/routines/workout-routine-database.php?id=20008 Siter
Stephanie F Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Hvilke mål har du? Hva er tidligere treningserfaring? Siter
alex160 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Skrevet 14. oktober 2014 Vil bli sterkere Har trent jevnt og trutt de siste 2 åra. Blanda litt mellom full kropp 3 ganger i uka til splitt. Alt etter hvor mye tid jeg har. Nå har jeg mye tid! Tenker mest på om å trene en del av kroppen en gang i uka er nok. Kanskje dele kroppen i 2, og trene 4 ganger i uka.. Siter
Rodolfo Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Er det styrke som er målet, er SS - Starting Strength et selvfølgelig valg. Er det volum du er ute etter, del i 2 og tren 4 dager. Aurelius 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.