Rodolfo Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Etter noen dager med vurderinger hit og dit, bestemte jeg meg. Fra sommer til nå, har hypertrofi vært målet, med overskudd av kcal. Det har fungert, magen OG musklene har vokst. Fremover nå, frem til utpå våren, skal styrken prioriteres, uten å miste for mye muskelmasse. Så jeg har tenkt : Uke 1 kjøres det 1 hovedøvelse og en iso øvelse pr gruppe. Hovedøvelsen er en 5 x 5 eller deromkring, mens iso øvelsen er en mer hypotrofi, ala 4 x 10 - 15. Det er en 3 splitt, kjøres altså 2 ganger uke 1. Uke 2 er en ren Starting strength uke. Uke 3 er tilbake til den andre igjen. En slik alternering vil kanskje gi mest styrke, og bibeholde en del av massen? Kjører jeg ren styrke, som bare SS, mister jeg alltid en del masse. Jeg har slitt mye for å få det lille jeg har, men styrke er tross alt viktigst, helsemessig sett. Samtidig vil jeg forsøke meg på en liten kcal reduksjon, mer enn nok protein, men kanskje litt underskudd til jeg har fått av det verste av magen. Alle synspunkter er velkomne Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31571-fors%C3%B8ker-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.