Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg er klarer ikke helt å finne ut hvor mye kalorier jeg skal ligge på. Jeg er 163cm og veier ca 78 kg, var nede i 75 i sommer, men var litt for slapp med kostholdet og greier ikke komme meg ned igjen. Målet er å ende opp en plass mellom 65-70kg. Jeg jobber som renholder så er i aktivitet hele dagen og trener styrke 3-4 ganger i uken. Begynner på programmet til Tomas Fjeldberg x-press fra mandag. Jeg ligger på 1700 kcal for tiden, vet ikke om jeg kanskje burde ligget høyere på kcal?

Hade blitt veldig glad hvis noen kunne gitt meg noen råd (y)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31449-forvirret-ang%C3%A5ende-kalorier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ligget på 1600-1700 siden slutten av juli, har ikkje skjedd noe endring sidn da. Vet ikke hva jeg lå på i sommer, men var tydeligvis i overskudd siden jeg gikk opp 3 kg. Lå på samme før sommeren som jeg gjør nå. Har tidliere ått ned fra 97 til 75 kg, men føler at jeg ikke har hatt noen framgang i år. De kg jeg har gått ned har vært fra 2011 til november i fjor..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...