Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HEIHEI!

Noen som trener på Elixia Laksevåg?

Jeg trenger så sårt en treningsbuddy som vil trene hardt og effektiv styrketrening! :D

Har noen venninner som har vært med på trening, men har en tendens til å skravle og fnise seg bort!

Såå er det noen der ute?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3143-elixia-laksev%C3%A5g-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Samme timene som jeg fikk på før =) Har du nettopp meldt deg inn? Det tok meg lang tid før jeg våget meg bort til frivektene, men etter at jeg begynte med det har jeg ikke vært på noen av saltimer =) Jeg er veldig fornøyd med opplegget, godt å ha noe konkret å følge, da vet hva jeg skal gjøre fra dag til dag =)

Annonse

Neei, jeg ble medlem høsten 2010.. Så var jeg støtte medlem frem til høsten 2011.. Da begynte jeg å trene fast 4-5 ganger i uka, men jeg føler liksom ikke så mye fremgang! Jaa, altså er det dagsplan i det opplegget? Og hvor lenge varer en fase? Tenker hvor ofte jeg må ut med peng for en ny fase...? (Studentøkonomi...) Og hvordan er det med kostholdsråd? Er det noe av det?

Jeg har begynt å se resultater på 4 uker, men det hadde jeg nok kanskje gjort om jeg hadde fulgt et annet opplegg også, RYP for eksempel =) Men det er i vektrommet resultatene ligger =P En fase går over 4 uker, det er lagt opp til 4 styrkeøkter pr. uke, da står det øvelser og hvor mange sett og rep man skal gjøre. Jeg tror nok jeg venter litt med fase 2 og heller kjører litt lengre på fase 1 ( er jo dyrt å legge ut 500 kr hver mnd, itillegg til medlemskapet i elixia.. Student økonomi her også=P ) Ikke noe kostholdsråd, desverre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...