Gå til innhold

KastanjeMel. What to do...?


Wooper

Anbefalte innlegg

Fikk en ny "spesial ingrediens" så tenkte jeg skulle se om jeg får noe tips på denne.

Fikk en pose med 300 gram kastanje mel og er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med dette. Lager ikke glutenfri mat, men jeg kaster heller ikke brukbare ingredienser så lurte på om det er et eller annet kastanjebakverk jeg kan lage med dette (kastenjekake o.l.)?

Har helst lyst til å bruke hele posen i en smell, så jeg tenkte å lage noe bakverk til en halloweenfest, noe søtt og saftig, or something like that.

Har lett litt rundt på nettet, men ikke funnet noe som fenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg har smakt bakst laget med kastanjemel i, så ville jeg tro at en kan lage det meste av bakeverk ved å bytte ut det melet som er i den orginale oppskriftet. Ofte er det godt å blande to typer mel:)

http://oppskrift.klikk.no/pære--og-kastanjekake/5030/

Funker sikkert. Hadde bare lyst til å lage noe som fremhever kastanjesmaken, men vet ikke helt hva en slik smak smaker engang så...

Lurer på om man kan lage den kaka med bare kastanje mel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...