Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For dem som har sitt en av mine andre tråer vet at jeg sliter med spising, er redd for å legge på meg og får dårlig samvittighet av å spise sunn mat. Jeg har også skrevet at jeg er undervektig.

I det siste har jeg latt meg selv "kose" meg litt. Har takket ja til mye mat som jeg før aldri ville sakt ja til. Jeg har også godt litt opp i vekt. Dette høres sikkert bra ut men det føles ikke bra!

Etter jeg begynte å spise litt mer usunt innimellom har jeg hatt dager der jeg overspiser noe helt sykt.! Det skjer ofte etter jeg har spist for eksempel middag og da når alle andre er borte begynner jeg å spise på nytt igjen. Det er alt fra mange skiver med forskjellige pålegg, til sjokolade og is. Jeg spiser og spiser selv om jeg ikke er sulten i det HELE tatt, og når jeg endelig er ferdig med å spise står magen på spreng, jeg føler meg uggen og kvalmen, og det går rett og slett ikke an å få i seg noe mer...

JEG TRENGER HJELP ! Dette er nesten verre enn slik jeg hadde det før og ønsker ikke å ha det sånn lenger! ;( Var hos legen her om dagen som anbefalte at jeg burde gå litt opp i vekt. Jeg ønsker å få en normalvekt men vil ikke få det på denne måten.!

PLEASE hjelp! ;( hvordan skal jeg unngå dette ! ;( ?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31243-problemer-med-overspising/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 163 cm og veier ca. 45, 5 kilo... Trener sirka hver dag i 1-1 1/2 time. Trener fotball 2 ganger i uken + at jeg går veldig mye fjellturer og sykler en del.

Hvor mye jeg spiser varierer, men på dager der jeg prøver å holde meg "sunn" spiser jeg nok rundt 1200-1400 kalorier...

Slik ser sirka en vanlig dag for meg:

Frokost: to knekkebrød med makrell i tomat eller havregrøt med cottage cheese & eple

Lunsj: to knekkebrød med cottage cheese & skinke eller yoghurt med musli

Middag: varierer veldig, men er ikke særlig glad i middagsmat så spiser ganske lite middag...

Kvelds: Yoghurt m/ musli eller to knekkebrød

Er veldig skjelden jeg tar meg noen mellommåltider og viss jeg gjør det er det i tilfelle rett før trening.. Da spiser jeg kanskje et eple eller banan... !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...