Scherbatsky Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 Aaaah, jeg får helt vann i munnen av å tråle fitnessbloggene om dagen. Baking, baking, baking overalt! Jeg er godtemonster, men er heldigvis ikke kresen, så selv sunn bakst er yummy. Men, hvor ofte kan/bør en egentlig spise sånt? Tenker da på type http://fitnessbloggen.no/sunn-brownies-med-deilig-innbakt-sjokoladeglasur/ . Det er jo sukkerfritt og proteinrikt, men er næringsinnholdet greit nok til at et måltid kan bestå av denne typen mat, feks hver dag? Det er jo ikke noe grønt i disse kakene, men hvis en har fokus på fisk/grønt/sunt fett i de andre måltidene iløpet av dagen, er dette da helt okei som lunsj eller kveldsmat? Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 Jeg lager sånne ting når jeg har lyst på - noen perioder kan det være hver dag, andre ganger en gang i uken. Så lenge jeg får i meg en god dose grønnsaker, så spiser jeg etter IIFMM - if it fit my macros. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.