Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter en vridning i venstre kne skal jeg da (endelig) operere foten, der er det en menisksutur som skal gjøres.

Nok om det! Jeg lurte på om noen av dere her i forumet har vært igjennom det samme og har noen erfaringer og dele :) men også om noen hadde tips til øvelser jeg kan gjøre for overkroppen (noen kan bli vanskelig siden jeg må gå på krykke i 6 uker...) jeg vil få bruke gymtimene på skolen til styrketrening og vurderer å melde meg på ett treningssenter, men der har jeg også spørsmål innen kosthold og kosttilskudd?

Jeg vil gjerne ha ned fett% hva burde jeg gjøre med kostholdet, hva burde jeg spise etc. burde jeg ta proteinpulver? ettersom jeg er ute etter å bli myyye sterkere, dette vil for meg være en stor fordel på fotballbanen! Info om min kropp da, jeg er 16 år (1998), 64 kg og 172 cm høy.

På forhånd takker jeg for alle svar! ettersom all slags hjelp vil bety veldig masse for meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31122-menisksutur-tips-ang-opptrening-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk gjennom en operasjon for ruptur i medial menisk ifjor.

Du vil få tilbud om fysioterapi i ett halvt år etter operasjonen. Jeg anbefaler deg å bruke det tilbudet så fort som mulig.

Jeg ville ikke brydd meg så mye om å gå ned i vekt samtidig. Du vil raskt innse hvor fort du mister muskler i beinet. Jeg brukte 4-5 måneder bare på å komme tilbake til normalen. Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller konsentrert meg om det før du blander inn annen styrketrening og dietter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...