Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg vil tro at dette varierer veldig fra menneske til menneske og eventuelt hvor mye du er i bevegelse. Jeg tror du kan spørre 4 forskjellige personer og få MINST 5 forskjellige svar.

Jeg ligger selv på lavkarbokosthold på ca. 1200-1300 kcal til dagen (og kan være strengere når det trengs. Hihi) og PRØVER å trene 4-5 ganger i uken.

Vektnedgangen min er veldig varierende, og siden jeg i det siste har gitt litt f..., så har jeg desverre gått opp litt, så prøver å ta på meg de strenge trusene nå. Men det som er viktig, som jeg også prøver å fortelle meg selv er at IKKE GI OPP. Om vekten stagnerer eller du går litt opp, så er ikke dette verdens undergang. Et pust i bakken, finn ut hva du kan gjøre bedre og bare GO FOR IT den kommende uken.

Det er viktig å selvfølgelig spise sunt og variert :) og jeg mener at det SELVFØLGELIG skal være lov å kose seg en gang i blant. Man skal jo ikke stoppe å leve heller? :)

Uansett, finn det som passer deg best, JEG tror du klarer det og MASSE lykke til!

Annonse

Tusen takk :D Jeg får min del, kunne aldri klart meg med så få kalorier i løpet av en dag! Tenker at dette skal være en livsstil ikke en diet :) Målet mitt er å trene 3 dager i uken, hvor det går mest i styrke og litt kardio på slutten.

Nå har jeg vell holdt på i snart 1 måned og gått ned 5,4 kg, sist jeg veide meg. Kostholdet her hjemme har totalt forandret seg kan man si... Men jeg lager mye forskjellig, og endel har blitt nesten et must i huset, spesielt speltlompe lasange og pizza med tunfiskbunn. Her i hus finnes ikke sjokolade, brus osv, da jeg er så utrolig redd for å falle tilbake, så inntil videre er det helt utelukket! :p Men vi lager mye smoothier, banansoftis osv :X3: Og det spiser jeg gjerne flere ganger i uka på kvelden hvor jeg som regel har lyst på et eller annet.

Absolutt enig med deg angånede stagnering! Det er så lett for å gi opp håpet når det skjer! :( Men min erfaring er at å gå inn å lese alle de hyggelige komentarene i loggen min som folk har posted , gir meg liksom et lite dytt i riktig retning igjen. Får meg til å tenke at "hei, du har alerede oppnådd masse!" :D

Tusen takk ,igjen! :D Og MASSE lykke til til deg også :D(y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...