Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen her som har sagt nei til slankeoperasjon, men klart å gå ned i vekt alikevel?

Sa selv nei til operasjon ifjor etter et halvt år med livsstilsendringskurs (obligatorisk før operasjon på sykehuset vårt) og valgte å gå ned i vekt på egenhånd.

Så langt er 20 kg (av 55 kg) borte, det har tatt lang tid pga. plutselig krystallsyke, men pr. dags dato er jeg nå for tynn for operasjon, yay! :D

Lurte derfor på om vi er flere her inne som har sagt nei til operasjon, men fortsatt klart å gå ned i vekt?

(Jeg er ikke en av dem som mener at operasjon er det lette utveien for de late og skjønner veldig godt at folk velger denne veien, men for min del var de mulige bivirkningene og statistikken over hvor mange som faktisk holder vekten etter operasjonen for skremmende til at jeg turte å gå den veien.

Så jeg mener ikke at de som har tatt operasjonen er mindre flinke enn vi som velger den andre veien, bare så det er sagt!)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...