Gå til innhold

HMB-tilskudd


Coutinho

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Artikkelen omhandlet HMB-FA (free-acid), et helt annet tilskudd enn det normale HMB tilskudd du får i Norge. det eneste kosttilskuddet med HMB-FA per dags dato (som jeg vet av) er Muscletech Clear Muscle. Et over the top hyped tilskudd som såklart i kjent Muscletech stil lover 10 ganger større resultater enn man kan forvente :)

Ingrediensen er lovende, og det er forskning som viser til at det funker, men per dags dato er prisen og tilgjengeligheten ikke god nok til at resultatene taler for at det er verdt pengene.

Har man derimot penger nok, samt muligheter til å få det inn i Norge/hente over grensen, kan det virkelig gjøre susen sammen med et tilskudd som inneholder Arachidonic acid (SNS X-gels eller MN X-factor).

Dog, per dags dato er jeg ikke sikker på om disse er lovlig for innførsel i Norge.

(Les. jeg har ikke testet disse selv, jeg videreformidler bare de gjennomsnittlige erfaringene til amerikanske forumbrukere som har testet disse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...