Pingrid Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Føler for å klikke snart. Ringer kundeservicen deres og får beskjed om at abonnementet er sperret (deres altså, ikke mitt;)) Bestilte noe tidlig i Juni som ikke var på lager - og som ble sendt typisk fra Italia samme dag som vi reiste på ferie. Hadde fått en tlf når vi var bort + en sms som jeg svarte på og sa at jeg ikke var hjemme før 5 juli. Sporet pakken og var hjemme i hele går - så står det på sporingen idag at de hadde vært her kl 12 igår og prøvd å kontakte meg for 'pickup arrangements' hvilket er bullshit! ingen var her, ingen kontaktet meg. Hva gjør jeg nå da? Vil jo veldig gjerne ha denne pakken som jeg har ventet lenge på - men kommer ikke gjennom på noe tlf nr. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30506-erfaring-med-ups/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
XtrM Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Har brukt UPS flere ganger, og aldri hatt noen "større problem". Vært varierende hvor raskt de leverer, men alltid holdt seg innen rimelige tider. Om det står på sporingen at de var der i går, vil de antakelig komme igjen i dag. Kommer du ikke igjennom på tlf, ville jeg sendt en mail.. evnt bare prøve å ringe på et annet tidspunkt Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30506-erfaring-med-ups/#findComment-1039957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.