Gå til innhold

Spørsmål angående BULLNOX (PWO)


Guling1

Anbefalte innlegg

Etter litt research har jeg funnet ut at jeg har lyst på en ny PWO som heter Bullnox. Men problemet er et jeg ikke finner Bullnox til en grei pris uten at butikkene har gått tom. Men jeg er heller ikke helt sikker på om den er lovlig i Norge eller hvor jeg får kjøp den til en grei pris.. noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

La oss analysere den litt for deg.

35 Servings

Grape

Serving Size1Scoop(18.1g)

Servings Per Container35

Amount Per Serving

% Daily Value*

Calories

50

Calories From Fat

0

Total Carbohydrate

11g

4%

Sugars

0g

%

Magnesium (As Magnesium Oxide & Zinc Magnesium Aspartate (ZMA®))

120mg

30%

Zinc (As Zinc Oxide & Zinc Magnesium Aspartate (ZMA®))

20mg

133.3%

Potassium (As Potassium Chloride & Dipotassium Phosphate)

50mg

1%

BullNox™ Pre-Workout Formula Strength-Endurance

18,100mg

**

Glucose Polymers, L-Taurine, Beta-Alanine, Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester HCL, Creatine Monohydrate, Medium-Chain Triglycerides (MCT), Co-Enzyme Q10

Neural Energy

Glucuronolactone, Anhydrous Caffeine, N-Acetyl-L-Tyrosine, Guarana (Paullinia Cupana) (Seed) (Std. To 22% Caffeine), Theobromine (Theobroma Cacauo) (Seed), Chocamine® (Theobroma Cacao) (Seed), Citrus Aurantium Extract (Std. To 30% Synephrines) (Fruit)

Nitric Oxide

Beet Root (Beta Vulgaris), L-Tyrosine AKG***, L-Histidine, L-Arginine Alpha Ketogluterate (AAKG), L-Arginine HCL, Creatine AKG***

Anabolic Solidification

L-Glutamine, Nitrated Branched-Chain Amino Acids (BCAA: L-Valine Nitrate, L-Isoleucine Nitrate, L-Leucine Nitrate), Potassium Citrate, Potassium Glycerophosphate, Astaxanthin

Endocrine Ignition

Zinc Oxide, Maca Extract 4:1 (Lipidium Meyenii) (Root), Tribulus Terrestris Extract (Std. To 40% Saponins) (Seed), Zinc Magnesium Aspartate (ZMA™), Xanthoparmelia Scabrosa Extract 4:1 (Bark), Horny Goat Weed Extract (Epimedium Sagittatum) (Std. To 40% Icariins), Dodder Seed Extract (Std. To 4% Flavonoids), Cnidium Monnieri Extract 4:1

Problemene dine starter nederst, her er i alle fall en extract som ikke er lovlig i Norge, Horny Goat weed extract. Orker ikke engang gå gjennom resten da den vil bli stoppet pga dette, med mindre du bestiller fra EØS land, og da er ikke prisen så grei.

Ellers er effekten bare midt på treet, se heller etter noe annet som prøver å være en PWO og ikke et hybridprodukt (PWO og test booster).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...