Guling1 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Etter litt research har jeg funnet ut at jeg har lyst på en ny PWO som heter Bullnox. Men problemet er et jeg ikke finner Bullnox til en grei pris uten at butikkene har gått tom. Men jeg er heller ikke helt sikker på om den er lovlig i Norge eller hvor jeg får kjøp den til en grei pris.. noen som vet?? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30481-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang%C3%A5ende-bullnox-pwo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
prebnoz Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 La oss analysere den litt for deg. 35 Servings Grape Serving Size1Scoop(18.1g) Servings Per Container35 Amount Per Serving % Daily Value* Calories 50 Calories From Fat 0 Total Carbohydrate 11g 4% Sugars 0g % Magnesium (As Magnesium Oxide & Zinc Magnesium Aspartate (ZMA®)) 120mg 30% Zinc (As Zinc Oxide & Zinc Magnesium Aspartate (ZMA®)) 20mg 133.3% Potassium (As Potassium Chloride & Dipotassium Phosphate) 50mg 1% BullNox™ Pre-Workout Formula Strength-Endurance 18,100mg ** Glucose Polymers, L-Taurine, Beta-Alanine, Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester HCL, Creatine Monohydrate, Medium-Chain Triglycerides (MCT), Co-Enzyme Q10 Neural Energy Glucuronolactone, Anhydrous Caffeine, N-Acetyl-L-Tyrosine, Guarana (Paullinia Cupana) (Seed) (Std. To 22% Caffeine), Theobromine (Theobroma Cacauo) (Seed), Chocamine® (Theobroma Cacao) (Seed), Citrus Aurantium Extract (Std. To 30% Synephrines) (Fruit) Nitric Oxide Beet Root (Beta Vulgaris), L-Tyrosine AKG***, L-Histidine, L-Arginine Alpha Ketogluterate (AAKG), L-Arginine HCL, Creatine AKG*** Anabolic Solidification L-Glutamine, Nitrated Branched-Chain Amino Acids (BCAA: L-Valine Nitrate, L-Isoleucine Nitrate, L-Leucine Nitrate), Potassium Citrate, Potassium Glycerophosphate, Astaxanthin Endocrine Ignition Zinc Oxide, Maca Extract 4:1 (Lipidium Meyenii) (Root), Tribulus Terrestris Extract (Std. To 40% Saponins) (Seed), Zinc Magnesium Aspartate (ZMA™), Xanthoparmelia Scabrosa Extract 4:1 (Bark), Horny Goat Weed Extract (Epimedium Sagittatum) (Std. To 40% Icariins), Dodder Seed Extract (Std. To 4% Flavonoids), Cnidium Monnieri Extract 4:1 Problemene dine starter nederst, her er i alle fall en extract som ikke er lovlig i Norge, Horny Goat weed extract. Orker ikke engang gå gjennom resten da den vil bli stoppet pga dette, med mindre du bestiller fra EØS land, og da er ikke prisen så grei. Ellers er effekten bare midt på treet, se heller etter noe annet som prøver å være en PWO og ikke et hybridprodukt (PWO og test booster). Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30481-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang%C3%A5ende-bullnox-pwo/#findComment-1044129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.