Gå til innhold

Inzer Belte


Rai

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ute etter Inzer belte, og lurer på om noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det her i Norge? Brukt kan kanskje vurderes :)

Fikk høre det fra en person på trening studio at det er en hjemme side som het noe med makki.no, nakki.no eller bakki.no noe sånt, men husker ikke hva det var. Glemte og notere det ned (dumme meg!)

Setter pris på om noen kunne gi hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Fadder! det var Kappi.no! Hahahaha! Takk skal du ha! :D

Fikk høre også at det er en nettside i danmark som tilbyr Inzer, men må det fortolles hvis man bestiller det fra Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Fadder! det var Kappi.no! Hahahaha! Takk skal du ha! :D

Fikk høre også at det er en nettside i danmark som tilbyr Inzer, men må det fortolles hvis man bestiller det fra Danmark?

Danmark er utenfor Norge, sist eg sjekket :roflmao: med mindre du får butikken til å sende det som en gave da :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte du på valg av øvelser?

Isåfall, så løfter jeg:

Squat 140 kg

Barbell OH Press: 70 kg

Markløft: 200

Benk 100 kg.

De ser ut som Titan, men vet ikke om det er offisielt fra Inzer da. Skal sende dem en PM! Takk Eminator! Setter pris på at du hjalp meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...