Rai Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hei, Jeg er ute etter Inzer belte, og lurer på om noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det her i Norge? Brukt kan kanskje vurderes Fikk høre det fra en person på trening studio at det er en hjemme side som het noe med makki.no, nakki.no eller bakki.no noe sånt, men husker ikke hva det var. Glemte og notere det ned (dumme meg!) Setter pris på om noen kunne gi hjelpe meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eminator Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 du tenker sikkert på " drum roll" www.kappi.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rai Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Ja! Fadder! det var Kappi.no! Hahahaha! Takk skal du ha! Fikk høre også at det er en nettside i danmark som tilbyr Inzer, men må det fortolles hvis man bestiller det fra Danmark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eminator Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ja! Fadder! det var Kappi.no! Hahahaha! Takk skal du ha! Fikk høre også at det er en nettside i danmark som tilbyr Inzer, men må det fortolles hvis man bestiller det fra Danmark? Danmark er utenfor Norge, sist eg sjekket med mindre du får butikken til å sende det som en gave da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rai Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Tenkte kanskje Skandinavia hadde noe felles opplegg, men tok visst feil. Er denne her som er Inzer belte? http://kappi.mamutweb.com/Shop/Product/Titan-Toro-SL-10mm-Lever-L/104712 Det ser veldig ut som Inzer, men det står Titan Toro. 10 mm er jo ganske liten. Tenkte rundt 13 mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eminator Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 det vet eg ærlig talt ikke men 10mm i tjukkelse er plenty hva slags vekter løfter du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eminator Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 googlet Inzer Belt- dem er også 10 mm tjukkelse:) ser akkurat ut som den Titan du viste da Titan belte blir ikke feil vettu good shit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rai Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Tenkte du på valg av øvelser? Isåfall, så løfter jeg: Squat 140 kg Barbell OH Press: 70 kg Markløft: 200 Benk 100 kg. De ser ut som Titan, men vet ikke om det er offisielt fra Inzer da. Skal sende dem en PM! Takk Eminator! Setter pris på at du hjalp meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rai Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Ser ut som Kappi.no ikke har mer på lager. Er det noen andre sider du, eller andre vet som selger Inzer belte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eminator Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 ikke inzer belte, men har dette beltet http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/gforce-action-lever-belt-11mm-black eg løfter 250 squat, benk 170, markløft 260 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poyekhali Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Inzer er vrient å oppdrive i Europa, men jeg googlet kjapt og fant en tysk side. http://www.powersportz.de Jeg ville heller kjøpt et belte fra Titan om du ikke vil bruke altfor mye penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.