Gå til innhold

Aktivitetsarmbånd: sylskarp kaloritelling og vekkefunksjon med vibrasjon som kun vekker en selv.


Solid Snake

Anbefalte innlegg

Jeg er en kar som liker å stå opp før alle andre, siden jeg da får gjort langt mer på en enkelt dag!

Problemet er bare det at jeg da også vekker alle andre, med vekkeklokken.

Så hørte jeg at disse aktivitetsarmbåndene hadde en vekkefunksjon med vibrasjon som kun vekker en selv. Da kan jeg jo like gjerne kjøpe et slikt.

Krav:

- Vekkefunksjon(som kun vekker meg).

- Må ha klokke.

Så lurer jeg på om den kaloritellingen er noe særlig pålitelig? Bruker egen app for kaloritelling(myfitnesspal), og trening. Men hadde jo vært nice med et mer presist kaloritall, noe armbåndet gir, siden det målet helt konkret hva vedlikehold er på hver dag?

Er det noen pulsmåling på de og?

Del erfaringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Har noen funnet ut hvordan man kan inkludere kalorier målt fra en treningsøkt med f.eks forerunner i total kaloriforburk i Vivofit???

Kan da virkelig ikke være så vanskelig å få til o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei, beklager sen respons. Travle dager for tiden.

Jeg har ikke kjøpt noen aktivitetsmåler enda, synes egentlig alle totalt sett er ganske dårlige vurdert opp mot pris.

Venter på Fitbit Force som jeg tror kan innfri minstekravene. Enn så lenge fungerer logging av kcal med "Myfitnesspal" utmerket, så anslår jeg bare øktenes/aktivitetetenes forbruk og legger det til.

Men kunne jo hatt mer presisjon, puls er fint å ha styr på, og vekkefunksjonen.... Men men behov er en ting, hva man ønsker er en annen ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...