Gjest Vedovn Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hei, Jeg har trent styrkedelen i marinejegerprogrammet en stund nå, men syns det tar for langt tid. Jeg hadde egentlig tenkt å vente på Fjeldbergs program x-plode, men det ser ut som det har blitt forsinket og jeg er ivrig å komme meg over på et annet program. Trenger tips til et treningsprogram som er på toppen en time; gjerne kortere tid også. Liker godt mange reps, så om det er et program som veksler mellom reps, som for eksempel x-press som jeg trente tidligere, er det fint. Liker variasjon. Forresten glad i helkroppsprogrammer. Er det noen som får opp et program i tankene når de leser hva jeg skriver? Eller etter en liten stund, etter å ha kjent på ordene: raskt, effektivt, variert og gøy, får opp et program i hjernen? Ønsker alle tips velkommen! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29996-fra-marinejegerprogrammet-til-x/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.