Tomeb Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei, min lillebror blir 14 år i år. Nett som brødrene hans er han interessert i å løfte vekter. Har derfor lovd han å lage eit program som kan utførast heime på ca 30 min kvar/annakvar dag. Sidan han kjem til å gjere dette aleine, må øvelsane vere relativt enkle og ikkje krevande mtp teknikk. Eg tenker då eit program med litt fokus på mobilitet og kjernestyrke, sånn at han blir "klar" til han får lov å gå på treningsstudio. Tenkte dette (i denne rekkefølga): Djupe knebøyUtfall til sida (cossack squat)Superman ArmhevingCrunchMountain climbers stretchSkulderrotering (små sirklar) Er dette greit som et lite heimetrenings/mobilitets-drill? Noko som bør leggast til? Tenker at han kan gjere dette ei periode so skifte ut legge til litt meir avansert, og på en måte få han til å bli klar (teknikkmessig og mobilitet) til han starta på treningsstudio? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29912-hjemmetrening-for-ten%C3%A5ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.