Forsvarsfrue Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hei Jeg er ei jente på 28 som er inne til førstegangstjenesten (litt sent ute ja - er fullt klar over det) og nå trenger jeg desperat å gå ned i vekt/fettprosent da jeg skal gifte meg til sommeren! Jeg var uheldig og skadet armen i rekrutten og er plaget med akillesbetennelse som kommer tilbake igjen og igjen så det har ikke blitt så mye trening som jeg så for meg her oppe i nord. Jeg begynner å trene meg opp igjen nå (forsiiiiktig), men vet ikke helt hva jeg skal gjøre av øvelser osv. Jeg kutter også godteri, men har ikke så mye innvirkning på hva slags mat jeg får i meg da jeg spiser i messa. Konklusjonen er vel at jeg trenger noen gode råd og litt motivasjon tror jeg så bare skrik ut! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29877-ned-i-vektfettprosent-i-milit%C3%A6ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.