Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har akkurat begynt med en 4-dagers splitt, men den er satt opp på mandag-tirsdag-fredag-lørdag, og jeg trener Mandag-Onsdag-Fredag-Søndag.. har dette noe å si egentlig?

slik jeg gjør det idag er :

Mandag : Chest + triceps

Onsdag : Back + biceps

Fredag : Legs + abs

Søndag : Shoulders + calves

spørsmålet er jo egentlig da, om det gjør noe om jeg tar shoulders søndag, og chest+triceps mandag`?

de andre dagene er jo egentlig greit at jeg har en fri dag imellom.. sikkert? ;)

Slik er programmet satt opp idag btw, hvis noen vil se det.. ;) kom gjerne med forslag til forandringer hvis noen synes det trengs.. dette er ett program jeg har funnet på nett, og ikke funnet på selv :

Chest & Triceps

Benk press

3 sets 4-6 reps

Skrå benkpress

2 sets 4-6 reps

Weighted Dips

1 set 4-6 reps

Tricep Cable Pushdowns

2 sets 4-6 reps

Triceps press

2 sets 4-6 reps

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Back & Biceps

Stående roing

3 sets 4-6 reps

Sittende roing

2 sets 4-6 reps

Bred Nedtrekk

2 set 4-6 reps

Barbell Curls

2 sets 4-6 reps

Dumbbell Curls

2 sets 4-6 reps

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Legs & Abs

Squats

3 sets 4-6 reps

Leg Press

2 sets 4-6 reps

Strake markløft

2 sets 4-6 reps

Cable Crunches

3 sets 8-12 reps

Swiss Ball Crunches

2 sets 12-15 reps

Shoulders & Calves

Skulder Press

3 sets 4-6 reps

Side Lateral Raises

2 sets 4-6 reps

Rear Lateral Raises

2 sets 4-6 reps

Calf Raises On Leg Press

3 sets 6-8 reps

Seated Calve Raises

2 sets 6-8 reps

Fortsetter under...

Vet ikke om det har så mye å si på selve oppsettet, men jeg kan da fortelle.. ;-)

Benk ca100*3-4, bøy ca120*2-3, mark ca120*5 (?).. mål er å iløpet av 2016, å stille i mens physic.. alder 32, høyde 186, vekt ca100..

Løfter ikke så tungt enda, men det er da en start..

Har hatt 1,5 mnd fri pga flytting ++, og nytt treningssenter, så det virker som jeg har mistet litt styrke faktisk..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...