Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer å bytte treningssenter og lurer på hvilket og hvor jeg skal velge?

Det står mellom SATS på Sagene, eller ELIXIA på Colosseum.

Har dere noen erfaringer med disse?

Jeg er storfornøyd der jeg er nå, men bytter da dama også vil være med å trene, og hun liker ikke løfting av vekter all the time. Ser at gruppetimene og tilbudet er så og si det samme, så derfor trenger jeg litt råd fra dere godtfolk.

Takker for all råd og vink

Ba

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29732-bytte-treningssenter-hjelp-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner bare Elixia Col. - er der forsåvidt ikke så ofte nå lenger men det er jo et stort senter med bra utvalg i gruppetimer og ellers forh. bra utstyr for styrketrening. Så det vil jeg jo egentlig anbefale.

Col./Majorsua er jo ganske sentralt plassert - Sagene er jo også forh. greit plassert men kanskje ikke like bra - er jo ok at det er greit å komme seg dit. Er jo selvsagt avh. av hvor dere bor/jobber.

Jeg kjenner bare Elixia Col. - er der forsåvidt ikke så ofte nå lenger men det er jo et stort senter med bra utvalg i gruppetimer og ellers forh. bra utstyr for styrketrening. Så det vil jeg jo egentlig anbefale.

Col./Majorsua er jo ganske sentralt plassert - Sagene er jo også forh. greit plassert men kanskje ikke like bra - er jo ok at det er greit å komme seg dit. Er jo selvsagt avh. av hvor dere bor/jobber.

Takk for svar. Bor på Sagene, men det er bare 7min med bussen til Colosseum, så det skal jeg nok overleve ;) Skal på prøvetime både på sats her på Sagene (yoga av alle ting), og egentrening på elixia Colosseum, så finner ut i morgen hvor det blir. Men flere synspunkter er bare bra ;)

Hva med Fresh Fitness Ullevål?

Er jo billig som satan, får visstnok veldig mange positive anmeldelser og tar 10 min å gå dit.

(forutsatt at du bor i nærteig av Sagene kirke)

Hadde vært noe det, men hovedgrunnen til at jeg bytter er fordi dama vil være med, men hun er keen på gruppetrening. Jeg også kommer til å benytte meg av det de dagene jeg er lei "vanlig" trening. Valgene det står mellom er pga nærhet, og colosseum er pga jeg kjenner folk som trener der, og på den måten vil ha muligheten til en treningspartner.

Kunne lett ha valgt Fresh Fitness, men det får bli en annen gang. Uansett, tusen takk for tipset, skal ha det i bakhodet ;)

P.s. Bor rett ved siden av kirken

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...