Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har testet lipo 6x, personlig føler jeg at yohimbine ikke gjør annet enn å dempe sultfølelsen litt, men isteden for å bli mindre sulten så blir du bare småkvalm og mister apetitten.

Følelsen av å være bittelitt mer sulten er bedre enn den kvalme følelsen jeg får av yohimbine hvertfall.

Generelt sett er lipo 6x super bra, men yohimbine alene kan jeg ikke se for meg er noe vidunder middel. Ingenting som hjelper uten en skikkelig diet uansett :)

post-33117-1444097998509_thumb.jpg

Jeg har testet lipo 6x, personlig føler jeg at yohimbine ikke gjør annet enn å dempe sultfølelsen litt, men isteden for å bli mindre sulten så blir du bare småkvalm og mister apetitten.

Følelsen av å være bittelitt mer sulten er bedre enn den kvalme følelsen jeg får av yohimbine hvertfall.

Generelt sett er lipo 6x super bra, men yohimbine alene kan jeg ikke se for meg er noe vidunder middel. Ingenting som hjelper uten en skikkelig diet uansett :)

ja jeg blir hverken kvalm eller svimmel..ikke nå etter tilvenningstida.Begynte med 2.5mg og tar nå 15 mg.kan jo være den Synephrinen du blir kvalm av ;) Jeg skal i allefall ta denne boksen med yohimbine så får kjeg se om det er noen resultater.Er nok som du sier at det er bare en real diett som funker ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...