Gå til innhold

Bedrift innen fitness? IDEER FOLKENS!


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å lage min egen bedrift som er fokusert på trening og kosthold! Og jeg lurer på om noen har noen ideer, tips, erfaring, navn eller lignende?? Ikke det at jeg ikke har noen ideer selv, men hvis jeg skal gjøre det mulig vil jeg helst at ingen har gjort det før meg... hvis det gir mening.. VÆR SÅ SNILL OG HJELP MEG MED IDEER TIL BEDRIFTEN :D Alt er til nytte! smarte løsninger som ingen andre har! ting som treningssentre, sportskjeder, kosttilskudd, matbutikker osv gjør feil som plager deg! Navn på bedrift eller tema! Trenger løsninger! :)

Har en instagrambruker som heter Realfitness_no, anbefaler å sjekke den ut! Og hva synes dere om navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumt spørsmål ; men er dette en skoleoppgave eller noe du har lyst til å gjøre utenom/for din egen del?

Hvis sistnevnte vil jeg anbefale deg å gjøre noe DU brenner for ;det et såpass tungt og krevende å starte opp ny bedrift at du er nødt til å ha motivasjonen på plass, og å gjøre noe fordi andre synes det kan være en god ide, kan fort bli litt for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål ; men er dette en skoleoppgave eller noe du har lyst til å gjøre utenom/for din egen del?

Hvis sistnevnte vil jeg anbefale deg å gjøre noe DU brenner for ;det et såpass tungt og krevende å starte opp ny bedrift at du er nødt til å ha motivasjonen på plass, og å gjøre noe fordi andre synes det kan være en god ide, kan fort bli litt for lite.

Utenom helt klart! :D Dette er noe jeg absolutt brenner for ja! og har hatt mange søvnløse netter fordi det popper opp ideer i hodet, hahah... har virkelig ikke lyst til å gjøre noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Aurelius sier; du er nødt til å brenne for det for å lykkes. Helst bør ideen komme først/ av deg selv. Blir litt feil å starte noe bare for å starte noe?

Jeg har tonnevis med ideer :) men lurer bare på om det er noen som har erfaring eller ideer som de har lyst til å dele med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er veldig bra at du spør oss. Vi er jo dine potensielle kunder i fremtiden. Det er veldig lite feil i å spørre folket hva folket vil ha. (Man kan få inntrykk av at noen over her tenker det er å danse etter andres pipe..). Helt mulig å kombinere egen motivasjon med å være kundeorientert. Fortsett med det!

Er det noe man ikke kan gjøre nok av så er det å snakke med kunder/potensielle kunder/folk som ikke vil være kunder osv.

Men riktig som aurelius sier her. Bygg det på din kjernekompetanse. Hvis ikke må du kjøpe den kompetansen, og det er dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig bra at du spør oss. Vi er jo dine potensielle kunder i fremtiden. Det er veldig lite feil i å spørre folket hva folket vil ha. (Man kan få inntrykk av at noen over her tenker det er å danse etter andres pipe..). Helt mulig å kombinere egen motivasjon med å være kundeorientert. Fortsett med det!

Er det noe man ikke kan gjøre nok av så er det å snakke med kunder/potensielle kunder/folk som ikke vil være kunder osv.

Men riktig som aurelius sier her. Bygg det på din kjernekompetanse. Hvis ikke må du kjøpe den kompetansen, og det er dyrt.

Takk for tipset! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...