Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg har gått til behandling hos kiropraktor har bildene av ryggen vist at den ene siden av ryggen er overtrent, den andre lik null. Jeg ser det ganske godt selv også, den ene siden "stikker" mer ut. For det første, hvordan er det mulig? For det andre, vil det forbli slik? Jeg tenker siden jeg trener regelmessig vil jeg jo fortsette litt i samme stil.. Noen som er kjent med dette og har noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29468-skjevhet-ryggmuskler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som skeiv hofte. Da forgrener det det både opp og ned. Vanskelig å gi konkrete tips uten å ha sett noen bilder av deg.

Kiropraktoren skal egentlig vite hva som er i ubalanse, så jeg ville byttet til en annen om jeg var deg, om du fikk såpass dårlig med informasjon som du gir uttrykk for.

Har du vært i en ulykke, blitt operert eller lignende, eller har det vært slik så lenge du kan huske?

Høres ut som skeiv hofte. Da forgrener det det både opp og ned. Vanskelig å gi konkrete tips uten å ha sett noen bilder av deg.

Kiropraktoren skal egentlig vite hva som er i ubalanse, så jeg ville byttet til en annen om jeg var deg, om du fikk såpass dårlig med informasjon som du gir uttrykk for.

Har du vært i en ulykke, blitt operert eller lignende, eller har det vært slik så lenge du kan huske?

Det har nok bare utviklet seg slik, og det kan stemme med det du sier om skjevhet i hofte, for har en skjevhet i bekkenet. En ser godt at den ene siden av ryggen er bedre trenet enn den andre som nesten ser helt utrent ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...