Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kom over et klipp på youtube:

og lurte på om tranformasjonen typen i videon påstår at han gjorde på 7 månder er mulig med perfekt kosthold, supplements, hvile og trening? (6 dager i uken? 3 splitt) Med eller uten ulovligheter?

Kan ikke nok om bodybuilding/fitness til å vite hva som er mulig for en som er utrent å oppnå på kort tid.

Mvh

Petter :)

Fortsetter under...

Ja, det er nok mulig uten doping. Som nybegynner har man veldig bra fremgang, hvis man gjør ting nogenlunde riktig.

Han er relativt shredded i heldig lys, men han har ikke særlig mye muskler (selvsagt bra med masse på 7mnd, misforstå meg rett). Så det ser fort veldig dramatisk ut, fremgangsmessig.

Jeg sier: Ha han der som motivasjon, gjør ditt beste og se hva du får til på 7mnd. Har du samme utgangspunkt, trener hardt, og klarer å håndtere en bulk og en deff, så klarer du det der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...