Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg søker anbefaling om treningssenter i Oslo sentrum. Antakelig er det ikke noe treningssenter som oppfyller alle kriteriene, men jeg setter stor pris på tips om de som kommer nær.

1. Det viktigste for meg er at det er stort utvalg av frivekter (inkl. benker & stativer); spesielt for squats og deadlifts, som jeg foretrekker å trene aller først. Apparater, tredemøller, spinning, aerobics, etc., er helt irrelevante for meg.

2. Jeg trener tre ganger i uker, og to av disse er etter jobb, rundt 17:00-18:30. Foretrekker et treningssenter hvor det ikke er helt tettpakket på denne tiden (kanskje uunngåelig?).

3. Jeg bor ved Frogner kirke, og jobber ved Youngstorget, så beliggenhet nær eller mellom disse lokasjonene er ideelt.

4. Dyktige erfarne PTs er viktigt, etter jeg utforsker endel nye øvelser jeg trenger tilbakemelding på om jeg utfører korrekt.

5. Noenlunde rimelig, med månedspris på 350 kr eller lavere.

Noen inntrykk hittil:

- SATS og ELIXIA er for dyre.

- Jeg har hørt mye godt om Fitness Xpress, men også at det er enormt overbefolket/tettpakket der etter jobb, med kø på mye i vektavdelingen.

- Jeg vurderer Evo Fitness Vika, men har hørt at det kan være virkelig tettpakket etter jobb der og.

- Jeg har trent på Klinikk Frogner en stund, ettersom det er veldig billigt og veldig nært, med lite folk, men de har for dårlig utvalg (f.eks. kun ett stativ for squats og én stang for deadlifts) og for kort åpningstid.

Hittil står det egentlig mellom Evo Fitness Vika eller Fitness Xpress. Lener mot Evo, ettersom FX virker mest tettpakket. Men, har jeg kanskje oversett noen bedre alternativer?

Fortsetter under...

Midt på karl johan har vi eventuelt 24Fitness, der er det bare kroppsbyggerfolk på den tiden og de bruker ikke squat-rackene (jeg trener bøy og benk 5x i uka, null stress i rushen!). Er jo rett ved jobben din eller? Utenom benk har de selfølgelig masse frivekter og apparater. De har et par PTer, men generelt er det mange med bra peiling som kan se over teknisk hvis du ønsker det. Veldig hyggelige folk der. Men det koster 399.

Best of all: åpent til midnatt (du kan komme inn 1min før og trene hele natta om du vil, vet om noen som gjør det).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...