Gå til innhold

Dyrere abonnement er "toppen av frekkhet" – bortskjemte forbrukere


Keegil

Anbefalte innlegg

Det der stammer fra bedriftsavtaler hvor det er spesielle avtaler, hvor nedetid er et ganske så analt punkt. Er det nede i 5 min, så kan du få X-antall kroner igjen for nedetiden i kompensasjon.

Det de gjelder skjønner ikke at slik fungerer ikke privatsektoren :p

Følgende er faktisk reelt:

En professor sendte inn en skriftlig klage hvor han hadde satt opp et regnestykke på 2 (timer nedetid) x 500 kr (hans timelønn - for han jobbet hjemmefra) = 1000 kr som han krevde i kompensasjon.

Det gikk en faen i meg, så jeg svarte at vi ikke kunne kompensere indirekte kostnader, men at vi skulle kompensere han direkte for nedetiden ved å trekke fra abbonementskostnaden:

349 kr (mndpris) * 2 (timer) / 744 (timer i mnd) = 1 kr. La deretter inn 1 kr i kompensasjon på neste regning.

Ja litt barnslig jeg innrømmer det.. men forhåpentligvis tok han brevet med litt humor (eller bytta leverandør) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...