Gjest Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det der stammer fra bedriftsavtaler hvor det er spesielle avtaler, hvor nedetid er et ganske så analt punkt. Er det nede i 5 min, så kan du få X-antall kroner igjen for nedetiden i kompensasjon. Det de gjelder skjønner ikke at slik fungerer ikke privatsektoren Følgende er faktisk reelt: En professor sendte inn en skriftlig klage hvor han hadde satt opp et regnestykke på 2 (timer nedetid) x 500 kr (hans timelønn - for han jobbet hjemmefra) = 1000 kr som han krevde i kompensasjon. Det gikk en faen i meg, så jeg svarte at vi ikke kunne kompensere indirekte kostnader, men at vi skulle kompensere han direkte for nedetiden ved å trekke fra abbonementskostnaden: 349 kr (mndpris) * 2 (timer) / 744 (timer i mnd) = 1 kr. La deretter inn 1 kr i kompensasjon på neste regning. Ja litt barnslig jeg innrømmer det.. men forhåpentligvis tok han brevet med litt humor (eller bytta leverandør) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29282-dyrere-abonnement-er-toppen-av-frekkhet-%E2%80%93-bortskjemte-forbrukere/page/2/#findComment-1031399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.