Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på om noen vet hvordan det er å ta PWO(Jack3d advanced) når man tar kreatine? Monohydraten tar man jo ca. annenhver måned, men kan man bruke PWO samtidig selv om det også inneholder kreatine? Vet at man kan, men er det noe problem med det?

Eller velge en av da, og hva er da isåfall best?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29278-pwo-og-kreatin-monohydrate/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg lurte på om noen vet hvordan det er å ta PWO(Jack3d advanced) når man tar kreatine? Monohydraten tar man jo ca. annenhver måned, men kan man bruke PWO samtidig selv om det også inneholder kreatine? Vet at man kan, men er det noe problem med det?

Eller velge en av da, og hva er da isåfall best?

Trenger ikke loade/dealoade kreatin, vet du hemmer kreatinopptaket med koffein, eller har ihvertfall hørt det, uten at jeg har kilder på det atm, men ifølge de er det bare å øke dosen kreatin, for å gjøre opp for det.

Skal se om jeg finner kan finne kilder senere.

Såe, virker vell logisk å ta kreatin i tillegg, selv om jeg er usikker på om det har spesielt mye å si.

Annonse

Den som inneholder mest virkestoffer for pungene, placebo er selvfølgelig også viktig, så jeg går atm å sikler etter no-xplode eller c4, selv om det meste av pwo er sterkt overpriset.

Den som inneholder mest virkestoffer for pungene, placebo er selvfølgelig også viktig, så jeg går atm å sikler etter no-xplode eller c4, selv om det meste av pwo er sterkt overpriset.

Hørt at hvertfafl ikke no-xplode er noe særlig.. Det er gode rabatter på både NaNo Vapor og Jack3d på gymgrossisten nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...