Mette L Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Har trent dette programmet noen uker nå....Sliter som vanlig med å få resultater men vet grunnen så den jobbes med Bare lurer på om dere synes det ser ut som et greit program? Og om det er nok trening for å få noe resultater av når maten kommer på plass? Målet er å stramme opp og gå ned i fettprosent! Dag 1. Oppvarming på gå maskin (ikke mølla men en annen jeg ikke kan navnet på) 10-40 min Knebøy Strakmark skråliggenes benkpress opp knestrekk stående benhev bak sittende strak sidehev Tautrekk mot ansikt Sittende tåhev. Intervalltrening (jogger/går) 3-5 km ute i skogen. Dag 2. Oppvarming på gå maskin (ikke mølla men en annen jeg ikke kan navnet på) 10-40 min Nedtrekk til nakke Lav roing Nedtrekk til skuldre Skrå hantelcurl Stående bicepscurl Liggende bicepscurl Intervalltrening (jogger/går) 3-5 km ute i skogen. Dag 3. Oppvarming på gå maskin (ikke mølla men en annen jeg ikke kan navnet på) 10-40 min Markløft Benkpress Brystpress med hantler Skråflies Stående triceps press Liggende triceps press Kne-og håndstøttende tricepspress Magemaskin Sit ups på ball Diverse mageøvelser . Intervalltrening (jogger/går) 3-5 km ute i skogen. Virker det som et greit program? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29032-ser-dette-programmet-greit-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.