Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå har jeg jobbet med å gaine vekt en god stund. Jeg har tilsammen gått opp 13kg nå.

Jeg er gutt på 176 med vekt 75kg. Målet mitt nå som jeg har fått et lite lager fett på kroppen er få musklene mer synlig. Kostholdet jeg har ligget på når jeg har gainet vekt har vært på en ca 3000-3600kcal om dagen. Nå som jeg vil jobbe for at musklene blir mer synlig, hvor mye kcal bør jeg ligge på uten å gå alt for ned i vekt? Og hvordan bør fordelingen av karbs, protein og fett være? Jeg skjønner at jeg bør få i meg vertfall 150g protein om dagen (2gram pr kilo)

Takker for alle svar :)

Fortsetter under...

Dumt kontrollspørsmål ;men har du tilstrekkelig muskelmasse under fettet til at det er nok å vise frem?

Eller,har du bare spist deg opp i vekt,eller har du trent bra og?

Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut?

Gratulerer med vektoppgang:)

Dumt kontrollspørsmål ;men har du tilstrekkelig muskelmasse under fettet til at det er nok å vise frem?

Eller,har du bare spist deg opp i vekt,eller har du trent bra og?

Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut?

Gratulerer med vektoppgang:)

Har trent 5 ganger i uken siden september hvor jeg kjører:

Mandag: Skuldre og nakke

Tirsdag: Armer

Onsdag: Legday

Torsdag: Rygg

Fredag: Bryst

Lør & Søn: Hvile

Vet jeg burde heller hatt hvile en ukedag og trent en dag i helgen kanskje, men på grunn av dårlig tid i helgene har det blitt sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...