Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Okeeei. Jeg hadde i bunn og grunn tenkt å søke med inn på sykepleien på Haraldsplass Diakonale Høgskole i Bergen til høsten, da typen min skal gå fysioterapi og vi veldig gjerne vil til samme by (og det er da litt begrenset siden fysio finnes typ 4 plasser i landet). Tromsø er ikke et alternativ siden han neppe kommer inn der og Oslo er vi begge lite gira på, i grunn.

SÅ, da gjenstår Bergen og Trondheim. Egentlig vil jeg helst bli i Trondheim (hvor jeg for øyeblikket bor) siden det er verdens-beste-by:love: men jeg hører så utrolig mye fælt om sykepleien på HiST.

Er det noen her som har gått/går sykepleien der og kan fortelle litt om den? Jeg skjønner jo at det er forskjell på skoler, men jeg anser meg selv som relativt selvstendig og jeg greier alltids å komme meg gjennom ting selv med dårlig oppfølging. Er studiet virkelig så dårlig eller er det litt sånn "hva man gjør det til selv"-ish?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28873-sykepleie-p%C3%A5-hist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...