Gå til innhold

Matmuffins - bra næringsinnhold?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har laget noen matmuffins i det siste som jeg spiser til lunsj. De er utrolig gode og lette å lage. Det jeg lurte på er om næringsinnholdet er greit.

Kcal: 212

Karbohydrater: 27 g

Fett: 4 g

Protein: 13 g

Dette er næringsinnholdet per matmuffins. Virker det bra, er det for mye/lite av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på hvilket formål de skal fylle ; skal du opp i vekt? Ned i vekt? Skal de først og fremst smake digg? Skal du bli strongman eller skal du stille i bikinifitness?

En Ferrari er bedre om en skal kjøre fort, men den suger noe gjennomført om du prøver å bruke den som flyttebil.

See my point?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hvilket formål de skal fylle ; skal du opp i vekt? Ned i vekt? Skal de først og fremst smake digg? Skal du bli strongman eller skal du stille i bikinifitness?

En Ferrari er bedre om en skal kjøre fort, men den suger noe gjennomført om du prøver å bruke den som flyttebil.

See my point?

For å gå ned i vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...