Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 20. 168cm 62kg. Jeg har trent mye styrke de siste årene, og trener fortsatt styrke 3-4 ganger i uken, og svømmer 1-2.

Målet mitt nå er å gå ned 3-4 kg og redusere fettprosenten, men også beholde muskelmassen. (jeg er en fan av bikini fitness, så målene mine strekker seg vel litt den veien) Jeg trener bevisst og målrettet, men jeg har kommet til et punkt der vekten og kroppen står stille. Jeg er ganske sikker på at det har med kostholdet å gjøre, til tross for at jeg spiser veldig bevisst og i kalori underskudd.

Jeg har lagt ut matplanen min flere ganger og gjort mange endringer etter tips her fra bloggen. Til tross for det, føler jeg ikke det er optimalt. Derfor lurer jeg på om der ute har et kostholdsprogram de vil dele med meg. Det går i å beholde/bygge muskelmassen, samtidig som fettprosenten og vekten går ned. (I retning bikini fitness kosthold blir det vel?) Generelt er jeg stor fan av proteiner, ikke så begeistret for karbohydrater.

Takk! Alle svar er gode svar!! :roflmao:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28442-forslag-til-matprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...