Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er sikkert mange tråder på dette allerede, men jeg fant ikke akkurat det jeg leter etter.

Jeg er helt nybegynner med dette og har akkurat startet å trene. Jeg vil gjerne finne ett proteinpulver som jeg kan bruke før/etter trening for å få i meg mer proteiner som ikke smaker så ille(Viktig!).

Det skal også brukes til baking av div ting (f.eks proteinpannekaker osv). Er helst ute etter sjokolade eller vaniljesmak.

Hovedmålet mitt er å gå ned i vekt om dette har noe å si på valg av proteinpulver. Er også greit om det ikke er altfor dyrt.

Noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28268-trenger-hjelp-med-valg-av-proteinpulver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sende melding til de forskjellige stedene å spørre om smaksprøver. Jeg gjorde det når jeg skulle velge og fikk både fra proteinfabrikken og myrevolution :) Mitt valg falk på whey tech jordbær fra pf, men nå var det vel ikke det du så etter :p

Tusen takk for tips! :) hvordan sletter jeg tråden igjen? Eller skal jeg la den være her så andre også får se tipsene?

tror ikke det skal være mulig å slette tråden for oss vanlige dødelige :hungry: dett er en blogg, det skal ikke gå ann å slette :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...