jonas jacobsen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hei, da tenkte jeg å skrive litt om hverdagen min om hva jeg spiser og hvordan jeg trener. Først litt om meg selv: Er en gutt på 14 år(stor for alderen) som liker å trene, spille fotball og ha det kjekt. Jeg trener styrke 3-4 ganger i uken på treningssenter og trener fotball 3 ganger i uken. Jeg spiser sunt og har litt kos i helgene. Høyde: 167 cm Vekt: 60,8 kg Jeg har trent styrke hjemme i ca. 1 år og begynte på treningsenter for knapt en måned siden. Jeg driver nå og trener opp grunnstyrken og prøver å trene hele kroppen med riktig teknikk. Målet mitt med treningen er å gå opp stort i muskel vekst og ned i fettprosent før sommeren. Dette er noe av hva jeg trener: Benk: 20kgx10 - 1 sett 30kgx9 - 1 sett 35kgx8 - 1 sett 40kgx8 - 3 sett beinpress sittende: 110kgx10 - 3 sett biceps: 20kgx8 - 3 sett (stang) 12,5kgx8 - 3 sett (manualer) pr arm. rygghev: 10kgx10 - 3 sett mageløft: 10kgx10 - 3 sett nedtrekk rygg: 25kgx10 - 3 sett nedtrekk bryst: 40kgx10 - 3 sett OG noen øvelser jeg ikke husker navn på :/ Dette var altså litt om meg og hva jeg trener og hva jeg gjør i hverdagen. Noen tips eller endringer? Bare kjekt med komentarer! Jonas Jacobsen Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27859-styrketreningmatvekth%C3%B8yde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.