Zeke1983 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hei! Har siden i juli ifjor spist etter en oppsatt diett etter biorytmeprinsippene. Det har fungert etter all forventning frem til rundt jul , men i det siste har øktene blitt mye tyngre. Kjører rent styrkeløft opplegg med 3-4 økter i uka. Jeg klarer vektene, men alt av trøkk og pondus mangler... Noe av probelemet er av at jeg trener ganske tidlig på dagene , gjerne bare på frokost. og har begrenset med karb tidlig på morgenen.. Føler nå også at karbmengden jeg får i meg på kvelden ikke holder til å få godt driv dagen etter.. Er det noen med erfaring på biorytme eller med annen relevant erfaring på diett som kan hjelpe meg å se over måltidene fra morgenen så det kan bli noe mere driv i øktene eller er det dødfødt å trene så tidlig uansett? Sånn røffly blir det Til frokost : 3--4 egg , 50 gskinke, 20 g mandler, en skive rugbrød og et glass skummet melk. 20 gram protshake. Som regel har jeg 300 gbær og kesam i måltidet etter trening. I tillegg har jeg post shake med 40 g protein og en banan og etpar riskaker. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27824-tips-til-pretreningsm%C3%A5ltid-og-diett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.