Gjest Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Tenkte jeg skulle forsøke å endre treningsprogrammet mitt slik at jeg har to ulike som jeg tar annenhver gang (trener 3 ganger i uka). Noen formeninger om dem? Program A: Markløft Benkpress Enarms roing Sidehev Strake markløft Dips Bicepscurl Nedtrekk bredt Program B: Goblet squat Flyes i skråbenk Roing med stang Militærpress Lårcurl med maskin (eller tips til annen øvelse) Tricepsstrekk (stående) Hammercurl Smal nedtrekk I tillegg tar jeg 5-7 mageøvelser og tabata på slutten Målet er å variere med øvelsene for å få progresjon, samt ta litt andre muskelgrupper/på en annen måte Siter
Gjest Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Har dligere hatt knebøy med manualer (altså svært likt markløft). Har så vidt prøvd å hatt stang på skulderen, og finner det svært ubehagelig. I tillegg trener jeg ofte alene og føler meg mer usikker på knebøy og sikkerhet. Bulgarsk utfall kan jeg ta med! Takk for tipset;) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.